luni, septembrie 07, 2009

metrou

Stirea cea mai importanta este ca ieri a revenit Adriana din vacanta de la bunici. Uraaa! Imi era tare dor de ea, desi recunosc: aceasta vacanta mi-a priit psihic. Acum sunt o mami mai calma, mai draguta, mai pregatita pentru provocarile unui copil de...da, chiar 7 ani!! Fetita mea e o mica domnisoara, nu mai e bebe.

In alta ordine de idei, ca si multi bucuresteni, eu merg cu metroul. Zilnic, luni-vineri, eu merg cu metroul. Ruta este Pacii- Unirii 1- Unirii 2- Pipera. e un drum foarte lung si plictisitor, daca nu te uiti in jur. Dar eu ma uit. Initial din plictiseala, apoi ca forma de divertisment, ma uit la oameni, ii ascult, le citesc titlurile cartilor si ma minunez ca o femeie de 30 de ani abia acum citeste Shogun cand eu l-am citit in copilarie. Da, stiu, nu era chiar o carte pentru copii, dar mama il citea si ..l-am preluat si eu.

Azi am vazut o femeie slaba, tanara, nu foarte urata, nu foarte prost imbracata dar...care avea par la buric, pardon de expresie. Da. Avea o bluza care se ridica si buricul ii aparea in toata splendoarea si plin de par. Bleah! Pot sa spun ca asta m-a oripilat mai tare decat faptul ca o femeie de 30 ani citeste abia acum Shogun. :)