vineri, noiembrie 20, 2009

Adriana

Adriana a luat medalia de bronz la Cupa Romaniei la Aikido. E o mare realizare pentru ea, nu atat tehnica, ci din punct de vedere al depasirii unui prag al adaptabilitatii la o noua lume, o noua provocare. A castigat mai ales experienta, un dar cu atat mai pretios cu cat ea a fost mereu un copil mai timid, mai retras, care nu se arunca cu capul inainte. De cand era mica, studia cu atentie, privea din afara pana cand simtea ca rezoneaza cu ceea ce se intampla si apoi incepea incet-incet sa interactioneze. Desigur, la un moment dat toata lumea considera asta ca pe o deficienta, doar eu si in mare parte mama mea o intelegeam: mama pentru ca avusese un copil identic (pe mine) si eu...pentru ca ma recunosteam in ea ca intr-o oglinda.

Faptul ca s-a simtit atat de in largul ei la Cupa mi-a dovedit ca a trecut in alt stadiu de dezvoltare psiho-emotionala. In plus, m-am bucurat enorm de bucuria ei si sper ca a castigat un alt dar nepretuit: un pic de incredere in sine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Felicitari!