luni, februarie 08, 2010

UF

Sau Uffy, cum ii zice Adriana catelului ei de plus...E greu, facultatea nu se mai termina, am dat 15 examene cred sesiunea asta...mai raman maxim 4 sper eu pentru vara si GATA sa nu mai aud!
La serviciu e nasol, ca de obicei. La mine e numai munca, no fun si numai "bitches"-povestea vietii mele.

Acum astept ziua mea ca sa ma felicit ca am mai rezistat un an pe linia de plutire si ca am progresat. Si abia astept sa primesc flori de la Adriana si de la tati. :)

La finalul lunii am evaluarea anuala la job si nush de ce dar nu am presimtiri prea bune. Au fost un val de evenimente negative si sper doar sa supravietuiesc. Apoi, am adun si fac plan de bataie ca nu se mai poate.

Astea-s planurile.

In rest, mergem cu Adriana la aikido si ne distram de fiecare data. Azi am mers cu sania prin nameti cat casa, dar a fost foarte dragut in ciuda gerului si a dificultatilor la mers. Stii vorba aia...cand viata iti da lamaie, bea o limonada? Ei, cand iarna ne-a dat viscol, zapezi si ger, noi am luat o sanie si am fugit prin frig. :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

imi place sfarsitul :)