joi, iunie 24, 2010

N-am mai scris demult...

Dar ce lucruri minunate s-au petrecut:
- vacances en Italie, ah Bella Italia, bella Roma!
- am terminat cu examenele despre care ma plangeam in postari anterioare
- Adriana a mai mers la o Cupa ...Kiai se numeste, a luat locul 1 si tot asa fericita si plina de incredere. Acum avem si centura galbena :) nu mai suntem chiar novici
- a incheiat si clasa 1, cu rezultate bune si solide si cu multe lectii de viata care ii vor folosi cu siguranta
- eu am luat una dintre cele 3 probe la licenta, urmatoarele 2 se vor petrece in februarie, dar nu se compara cu stressul prin care am trecut in ultima sesiune; deja e distractiva licenta. :)
- ne pregatim de plecare spre Disneyland Florida, the real thing! Doamne ajuta sa ajungem cu bine si sa ne distram o tona!

Niciun comentariu: