marți, august 11, 2009

Doar vara

Cum spuneam, incerc sa ma bucur de vara. In aproximativ 2 saptamani vacanta mea se va incheia. Si incepe munca. Astept cu nerabdare Craciunul. :) Asta daca nu se va intampla ceva care sa mi-l strice. Nu ar fi prima oara. Sper doar sa fie ceva usor rezolvabil, sa nu fie ceva definitiv si extrem de grav....

Perioada final de august- final de decembrie si cea inceput de ianuarie - inceput de iunie sunt pentru mine foarte stresante. Trebuie sa fac fata multor solicitari, primite de la persoane diferite, cu sensibilitati diferite, cu probleme diferite. Si eu trebuie sa "performez". Sa fac totul perfect si sa fiu calma si zambitoare. Cam greu, nu credeti?

Asa ca perioada iunie- august pentru mine e vacanta. Chiar daca nu am vacanta propriu zisa, ci vin in continuare la serviciu si mai fac ceva placut doar in weekend. Mie mi-e suficient. Nu e o vacanta fizica, ci mai ales psihica.

Si e tare bine.

Niciun comentariu: