luni, august 17, 2009

Nuntaaaa baaaa

In weekendul asta am nunta. Imi plac nuntile de la tara. Mai putin pretentioase si mai vesele decat cele de la oras. Nu ca as fi fost eu la multe la oras, dar am vazut eu pe Acasa TV cum oamenii cu bani care fac nunti fastuoase devin parca sclavii propriilor lor nunti; prea multe detalii, prea mult stress.

Nuntile de la tara au inceput sa se faca la restaurant. Nu prea imi place. La cort distractia e mai mare. E mai mult spatiu. Chelnerii sunt chiar membrii familiei, care iti zambesc si ciocnesc un pahar cu tine. Chelnerii de la restaurant nu sunt asa amabili. Totul e mai rece.

Weekendul asta o serbam si pe Adriana, face 7 ani gargaritza. :) I-am luat cadoul dorit: un microfon adevarat si un reflector. :) E in faza Hannah Montana. O inteleg, dar sper sa ii treaca repede.

Incep deja sa fredonez : nashule, nashule! param-param!

4 comentarii:

Pifuneata spunea...

sunt de acord cu tine tzutzunami:)) Nuntile la tara sunt mult mai simple si mult mai frumoase:)))

Ca veni vorba de nunti, in week-end am fost la Brasov si am vazut vroe 6 nunti!!!:)) Mi s-a parut bestial!

dennis spunea...

eu zic sa nu te mai uiti pe acasa tv.

Anonim spunea...

Distractie placut si ateptam impresii!!!

Tzutzuami spunea...

@Pifuneata: 6 nunti?? asta e semn bun!

@ dennis: buna idee, dar uneori mai pic pe emisiuni din astea si din curiozitate de a vedea pana unde ajunge prostul gust...ma uit. Promit sa le raresc! :)
@Anonim: lenea asta! de ce nu te prezinti? :)