luni, aprilie 06, 2009

Cu soare

In ca un weekend frumos! Dupa multa vreme, imi face din nou placere sa stau in aer liber! E o temperatura cum imi place mie, nici prea cald, dar nici sa tremuri, un 25 de grade as vrea sa fie mereu in viata mea. Viata la 25 de grade e minunata! :)

Vineri am avut un moment in care Adriana m-a pus in dificultate - din nou! Cu o zi inainte ma intrebase ce meserie am eu de fapt, ce fac la serviciu...Am cautat in minte un echivalent pentru ce fac eu, ca sa fie inteles de un copil de 6 ani jumate. Gresit! Trebuia sa ii spun clar ca sunt analist financiar, decat sa gasesc un echivalent ca "lucrez la relatii cu clientii". Lucru ciudat, cuvantul "analist" m-a ingrijorat, dar "relatii cu clientii" nu! Ei bine, greseala!

Fii-mea a luat-o ad litteram si m-am trezit cu o interpretare geniala: cand sotul meu incerca sa ma sune si eu nu raspundeam la mobil, Adriana zice senina "Tati, las-o pe mami, poate nu raspunde ca are o relatie cu un client!" . Aaaaaaaaa...corect! Copilul asta a inteles, asta a tradus!

Drept pentru care, seara am luat-o iar la o discutie:

- Printzesa, mami a gresit si te roaga sa o ierti..uita de faptul ca ti-am zis ca fac relatii cu clientii...poti?
- Pai, mami, tu asa mi-ai zis!!
- Da, printzesa, dar am gresit. Ceea ce fac eu se numeste...economist! Mami este e-co-no-mis-ta!
- Da? (privire neincrezatoare)
- Da!
- Economista de bani?
- Da.
- Pai atunci , mami , sa incepi sa faci si tu mai multe economii acasa la bani!
- (eu, inghitind ins ec si abtinandu-ma de la alte explicatii ce puteau degenera in cine stie ce alte perle) Da, bine.
- Si, mami, te rog sa fii mai atenta cand imi explici, ca eu uite, am crezut ca faci relatii cu clientii si asta le puteam spune si la gradinita la copii....

Doamne fereste! Bine ca am intervenit la timp!

Niciun comentariu: