vineri, aprilie 10, 2009

De rezolvat

Sper ca Adriana sa citeasca blogul asta cand va fi mare, sa se bucure ca am scris ce facea ea la varsta asta si....sa inteleaga ca viata de om mare nu e asa distractiva. Mi-a zis intr-o zi ca vrea sa fie mare ca sa faca tot ce vrea. Am ras amar si i-am zis ca nici oamenii mari nu fac tot ce vor, ba dimpotriva: de exemplu, eu nu vreau sa lucrez 9 ore pe zi plus 2 ore pe drum deci tot timpul meu activ sa mi-l petrec la serviciu. NU ma intelegeti gresit, imi place sa muncesc, imi plac provocarile, dar o zi de lucru de 11 ore nu mi se pare ok.

Un alt lucru care nu imi place: sa ma trezesc sambata dimineata la ora 7 jumata ca si cum ar fi o zi de munca...si sa merg la facultate. NU ma intelegeti gresit (alt disclaimer....) imi place scoala, imi place atmosfera, imi plac cartile, scrisul, profesorii...dar nu imi place sa ma plictisesc la un curs predat ca acum 50 de ani. Mi-ar placea ca si Universitatea sa preia noile metode pedagogice si sa nu mai fie totul asa de plicticos. Si de luuuuuung. Serios, 2 ore pentru un curs e enorm! Eu una nu ma pot concentra mai mult de 40 de minute!! Si sunt rabdatoare de fel, am si antrenament ca de ani de zile tot prin scoli stau. :D

Pe scurt: trebuie sa imi rezolv cu sesiunea asta finala- an 5 in lichidare- ce depasita sunt! Forma asta de invatamant e in ultimul an de aplicare, de la anul gata- nu mai vezi asa ceva. Eu sunt "the last of the Mohicans!"
Revenind, sesiunea asta presupune cam 5 examene, plus diferente din anii 1 si 2- m-am inscris direct in anul 3, a fost o gaselnita care m-a atras si acum ma chinuieste. Cum de m-am gandit ca o sa fac fata? Pai, pentru ca am mai facut fata: in ultimul an la Administratie am dat 11 examene in 2 saptamani...Da, pot, dar e greu. Si enervant. Sper ca Adriana sa citeasca si sa nu faca asa ca mine! De ce nu oi fi facut si eu ca toata lumea o faculta de 3 ani nu stiu....trebuia eu sa ma lupt cu morile de vand, Don Quichote ce sunt! Arghhhh!

2 comentarii:

varza spunea...

Eram sigura ca esti femeie de cum am vazut poza cu scarlett :) Sa-ti traiasca fetita.

Tzutzuami spunea...

Multumesc Verzico, o sa te vizitez! :)