luni, aprilie 27, 2009

Nu ma pot concentra la altceva

Nu ma pot concentra la altceva decat la noua idee!

Caut informatii, vizualizez, ma gandesc, visez. Da, despre ideea cu pensiunea e vorba.

De cate ori ma enerveaza un coleg, ma gandesc ca in maxim 3 luni nu o sa ii mai vad mutra. De cate ori am ceva oribil de facut ca sa mai imbogatesc pe altii, ma incurajez in gand ca va fi printre ultimele chestii pe care nu le voi face in beneficiul meu.
De cate ori trebuie sa cer voie sa mananc sau sa ies la soare, imi imaginez cum viata mea va fi un lung sir de pauze la soare si de mancare buna si bio, vorba lui Dono http://dono.ro/bio/ . :)

Sper sa nu fiu foarte dezamagita. De fapt, nu am fost pana acum si cunosc locurile si lumea de acolo ca pe buzunarul meu. Sau ma rog, in ultimii mei ani corporatisti si cu vizite lungi de un weekend, am mai pierdut din cunostinte, dar sunt sigura ca in cateva luni o sa ma simt ca pestele in apa.

Sper si ma tem...dar totusi sper.

Niciun comentariu: