miercuri, aprilie 29, 2009

Nerabdare

Abia astept sa plec din Bucuresti. Plec la ai mei "la tara". De fapt daca as fi fitzoasa as spune la munte. Asa si e, la munte, in Baia de Fier, o comuna mare si frumoasa intre Horezu si Novaci.

Plus ca ..cica ma mut. Pe un alt post aici in multinationala mea cea de toate zilele. Sincera sa fiu, nu imi pasa foarte tare, intr-un fel ma bucura faptul ca sunt bagata in seama si luata in considerare pentru un post de raspundere, cu un program super. Pe de alta parte, gandul ca voi pleca si voi avea casa mea/afacerea mea pune pe locul doi aceasta mutare la job.

Nu mai am chef nici sa lucrez. O sa las lucrurile in ordine, dar nu voi mai face eforturi majore. Ca nu are rost.

Schimbari. In 2 saptamani viata mea s-a schimbat mai mult decat in 2 ani. NU stiu ce faceam acum 2 ani, dar stiu moment cu moment ce s-a intamplat in aceste 2 saptamani.

Vom vedea.

Un comentariu:

Pifuneata spunea...

Ma bucur pt tine:) Inseamna ca s-a vazut cat de mult ai muncit, daca ai avansat!!!!


Mult succes pe mai departe:)