marți, aprilie 21, 2009

Schimbari

A fost Pastele. A fost mai frumos decat ma asteptam. Pentru ca nu am ajuns la ai mei anul asta, credeam ca o sa stam numai in casa. Ceea ce nu ar fi fost asa de rau, mie imi place sa stau acasa, sa ma relaxez, sa ma uit la emisiunile preferate, sa mananc ceva bun, sa dorm si sa simt ca nu ma grabesc nicaieri.

Dar a fost frumos si pentru ca am iesit din casa, mi-am vizitat matusa, o reuniune familiala ce nu se mai produsese de mult timp.

Am mai mers si in Cismigiu la plimbat cu barca, foarte distractiv si haios, presarat cu comentariile Adrianei care rontaia delicat niste floricele de porumb cocotzata in partea din fata a barcii si cum mine care chiraiam la fiecare clatinare de teama sa nu ma inec...nu ca m-ar fi pascut vreun pericol, apa avea maxim 40 cm adancime :D

In weekendul asta ne-a tot gandit la o schimbare; nu prea vrea sa raman ca dinozaurii in fata crizei si vreau sa migrez spre locuri calde ca sa nu ma prinda inghetul suprem. :wink, wink: Get it? :)

Luna mai ma asteapta cu 3 sesiuni...dada...3!! Doamne, ce cosmar e facultatea asta...Imi trebuie putere sa o finalizez. De 1 mai insa merg la ai mei la munte sa ma incarc cu energie si sa trec cu bine luna mai. Iunie vine cu alte planuri, dar macar scap de scoala si va fi vacanta oricum, chiar daca voi lucra 9 ore pe zi si chiar daca voi avea treaba pe acasa (finalizam renovarea apartamentului) si chiar daca va fi orice, va fi vara si vacanta. :)

Abia astept!

Niciun comentariu: