marți, mai 12, 2009

Cronica de moda

Nu sunt o fashionista si nici un bun gust innascut nu am. In privinta hainelor.

Dar civilizatia si ego-ul feminin m-au facut sa incerc sa ma descurc putin si in domeniul acesta. pretentiile mele nu erau de perfectiune, ci mai degraba cum sa NU ma fac de ras pe strada.
Cum am un simt al ridicolului muuult prea dezvoltat, a starni comentarii referitoare la cat de penibil ma imbrac imi da cosmaruri. Asa ca mi-am cumparat unul sau 2 ghiduri de vestimentatie, am primit unele cadou (solicitate de mine, da?!!! :) ) si am devenit fan al emisiunilor despre stil de la televizor. De pe orice canal. De la orice ora. Spre disperarea lui C. Si el a devenit, prin simpatie, un cunoscator. SI acum stie cu precizie carui tip de ten ii sta bine cu verde de exemplu.

Discutiile noastre de la cumparaturile de haine sunt f savante:

"- Iubita, ce zici de bluza asta? (imi arata o chestie foarte decoltata, transparenta, de un albastru rece)"
"- Puiut, nu se poate! Pai pentru a purta bluza asta am nevoie de cel putin 2 operatii estetice si tu nu stii ca nuanta asta de albastru nu se potriveste decat blondelor??? "

Ma rog, eu tratez totul academic. Aia se potriveste cu aia, pantalonii astia sunt de nepurtat pentru silueta asta etc.
Nu cred ca am simt innascut, doar sper sa nu ma fac de ras....Atat.

Niciun comentariu: