marți, mai 05, 2009

Inapoi

M-am intors din aceasta minivacanta. 4 zile fara griji si probleme, fara mizerie, fara stress. O bucurie!

Am planuit, am analizat, incepem! Renovarea apartamentului, nimic spectaculos, dar totusi sa arate binisor.
Eu incep examenele, proiectele pentru aceasta sesiune care nu va fi ultima, dar care sper eu sa ma aduca mai aproape de magicul moment al absolvirii. Eu planuiesc sa elimin cam 80% din diferentele din anii 1 si 2, caci pentru anii 3,4 si 5 sunt foarte putine.

O sa razbesc eu si cu asta, desi e greu.
Dar ce nu e greu in viata? Lasa ca am timp la pensie sa ma lamentez. :)

O sa am o vara plina ca majoritatea de pana acum. O sa incerc insa sa gasesc oaze de bucurie si relazare in aceasta mare de griji si probleme de rezolvat. O vizita la un prieten in afara Bucurestiului, o excursie de 4 zile la mare- la bulgari desigur! Preturile si conditiile sunt prea bune ca sa ma dau patrioata.

Doamne-ajuta!

Niciun comentariu: