marți, mai 19, 2009

Curba de invatare

Iar invat. M-am cam saturat.

Invat o meserie noua. Achizitionez lucruri. Cumpar cu banii altora. Ce delir!

Consumerismul e groaznic. Dar sa fim seriosi ne aduce la extaz. O sacosa plina umple un suflet. Un carucior incarcat la Cora, m-am ajuns!

Adevarul e ca am consumat prea mult. Cardurile de credit sunt goale. Si ce am facut? Nicio crima: m-am imbracat, am mancat, mi-am facut casa locuibila,mi-am luat o masina la mana a doua, am iesi de maxim 3 ori pe luna din casa....si cate nevoi as mai fi avut!! Carti, coafor, laptop, pantofi, machiaj, restaurant, club, Venetia!

Desi am renuntat la atat de multe, de fapt sunt falita. Am cheltuit prea mult. Paradox! Desi am economisit, nu mai am un leu!

Asta numai in Romania se poate intampla cred; in Romania unde preturile sunt la fel ca la Londra, dar salariile sunt pe sfert fata de acolo.

Sunt o supravietuitoare. Falita, frustrata, dar supravietuiesc. Inca.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cand un post nou...

de abia astept sa vii la munca!